Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
Logo
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. PRO ZÁKAZNÍKY
  3. Jak reklamovat
Blog
Jak ušetřit energii správným používáním lednice a mrazáku
25.05.2023
Jak ušetřit energii správným používáním lednice a mrazáku
Šetření a hledání úspor je v poslední době velmi populární koníček napříč celou populací. A dá se celkem s jistotou říct, že snaha identifikovat místa... číst celé
Zobrazit všechny články

 

 

 

 

Reklamační řád

Zákazník má právo zboží reklamovat ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží nového a 12 měsíců od převzetí zboží použitého (opticky poškozeného), tedy zboží bazarového.

 

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI

1.   Reklamaci můžete jednoduše zadat přes svůj zákaznický profil nebo můžete vyplnit náš reklamační formulář přímo. Po úspěšném zadání reklamace obdržíte na Váš e-mail zprávu, která potvrzuje úspěšné přijetí reklamace. 
2.   Zboží zasílejte včetně veškerého příslušenství nejlépe v originálním obalu a vždy vhodně zabalené proti poškození.
3.   Balíček zašlete jako obyčejnou zásilku s využitím odpovědního štítku České pošty pro bezplatné odeslání. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku ani doporučeně (takto poslané zásilky není možné převzít).

Adresa pro zaslání reklamace:

SaleSmarts s.r.o.

Peklov 474 Hřebeč 27345

 

 

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet v den přijetí zásilky na sklad. 
Výměnu zboží neprovádíme. Pokud si přejte vrátit peníze, učiníme tak v souladu s právními předpisy.

 

 

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ POŠKOZENÍ ZBOŽÍ PŘEPRAVCEM

Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce.

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.

Veškeré níže uvedené instrukce od nás po nahlášení škodní události rovněž obdržíte e-mailem.

 

Česká pošta

Oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty. S sebou vezměte kompletní zásilku, tak jak jste jí obdrželi, včetně obalového materiálu. Na poště Vám pracovníci pošty poradí a sepíší s Vámi zápis o škodě způsobené během přepravy. Reklamaci prosím vždy postupujte adresátovi, tedy Vám - v případě uznání reklamace Vám bude poštou uhrazena škoda. Po sepsání škodního zápisu má pošta zhruba 14 dní na rozhodnutí a vyjádření se k reklamaci přepravy. Výsledek Vám přijde poštou. Doporučujeme Vám rovněž vše nafotit. 

 

Uloženka, GEIS, In Time

Pokud poškození zjistíte ještě před převzetím zásilky, zásilku nepřebírejte, požadujte sepsání škodního protokolu a vrácení odesílateli. Přepravce se s námi spojí, reklamaci společně vyřídíme a ozveme se Vám. Pokud už bude objednávka zaplacená, domluvíme se na vrácení peněz. 

 

Zjistíte-li poškození až po převzetí zásilky, v první řadě vše důkladně nafoťte, včetně obalového materiálu. Co nejdříve nám nahlašte reklamaci přes náš reklamační formulář a přiložte fotografie poškozeného zboží. Případně nám fotografie pošlete e-mailem na info@panmrazek.cz. Spojíme se s Vámi a domluvíme se na řešení situace. Zároveň podáme reklamaci přepravci. 

 

 

Novinky z našeho blogu

Jak ušetřit energii správným používáním lednice a mrazáku
25.05.2023
Jak ušetřit energii správným používáním lednice a mrazáku
Šetření a hledání úspor je v poslední době velmi populární koníček napříč celou populací. A dá se celkem s jistotou říct, že snaha identifikovat místa... číst celé
Jak správně čistit lednici a mrazák: Jak, kdy a čím?
25.05.2023
Jak správně čistit lednici a mrazák: Jak, kdy a čím?
Málokdo si to uvědomuje, ale lednice patří z hlediska hygienických rizik k těm nejkritičtějším místům v domácnosti, o komerčních stravovacích zařízení... číst celé
Vybíráte malou lednici nebo mrazák?
27.04.2023
Vybíráte malou lednici nebo mrazák?
Malá příruční lednička, nebo šikovný skladný mrazák se hodí vždycky. Do malého bytu, na chatu, do kanceláře, na dovolenou, nebo jako alternativa k vel... číst celé
Kdy a proč si pořídit malou lednici na nápoje
27.04.2023
Kdy a proč si pořídit malou lednici na nápoje
Přemýšleli jste někdy nad pořízením menší lednice na uchovávání a chlazení nápojů? Zdá se vám to být zbytečný luxus, bez kterého se zkrátka a dobře ob... číst celé
A co Vám garantujeme?
  • nejvýhodnější ceny na internetu
  • širokou nabídku zboží
  • 2 letou záruku i na rozbalené zboží
Kde nás najdete

SaleSmarts s.r.o.

IČO: 09517111

Číslo účtu: 3107230002/5500

Peklov 474 Hřebeč 27345

 

Kontakty
Logo
PanMrazek CZ
Martin
Martin
(Po-Pá, 8-16 hod.)
Copyright © 2015 – 2023 SaleSmarts s.r.o.