Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
Logo
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. PRO ZÁKAZNÍKY
  3. Jak nakupovat?
Blog
Jak ušetřit energii správným používáním lednice a mrazáku
25.05.2023
Jak ušetřit energii správným používáním lednice a mrazáku
Šetření a hledání úspor je v poslední době velmi populární koníček napříč celou populací. A dá se celkem s jistotou říct, že snaha identifikovat místa... číst celé
Zobrazit všechny články

 

 

 

 

1.   Vyhledání zboží

Zboží lze vyhledat buď procházením v jednotlivých kategoriích nebo vyhledáním v poli „Hledat zboží“, umístěném v záhlaví každé stránky www.panmrazek.cz

2.   Vložení do košíku

Vybrané položky si kliknutím na tlačítko „Koupit“ vložte do Vašeho nákupního košíku. Po každém nákupu si zkontroluje, jestli máte v košíku vše.

3.   Zvolení způsobu dopravy a platby

Zvolte si způsob dopravy a platby, který nejvíc vyhovuje Vašim požadavkům.

4.   Určení místa dodání

Už zbývá jen vyplnit adresu, na kterou chcete zboží zaslat. Pokud jste našim stálým zákazníkem, doporučujeme se přihlásit a vybrat si jednoduše jednu z předchozích dodacích/fakturačních adres.

5.   Odeslání objednávky

Odesláním zboží v košíku se začne Vaše objednávka zpracovávat. O veškerém dalším postupu budete informováni přes e-mail. 

 

Jakým způsobem mohu zboží zaplatit?

Hotově na dobírku

Za zboží platíte v hotovosti řidiči kurýrní společnosti nebo doručovateli české pošty. Pamatujte, připravením si potřebného obnosu peněz v hotovosti můžete velmi urychlit předávku zásilky. Při tomto typu platby obdržíte fakturu za Vámi zakoupené zboží až poté, co se peníze dostanou k nám na účet. Maximálně však nejpozději do 7 dní od převzetí zásilky.

Převodem na účet

Klasický způsob platby přes internetové bankovnictví nebo složenkou. Pozor! Objednávku odesíláme až poté, co se nám peníze připíší na účet. Proto prosím berte v úvahu prodlevu, která je způsobena převodem peněz. Zpravidla se termín doručení zásilky prodlouží o 1 pracovní den oproti "zaslání na dobírku" nebo "Rychlým online převodem" (více níže).

Rychlý online převod

Internetový kanál, který usnadňuje platby online. Kombinace rychlosti a maximálního zabezpečení zajišťuje zákazníkům bezproblémové platby s ochranou osobních údajů. Řešíme přes platební bránu PayU. 

Záruky a služby

 

VLASTNÍ SKLAD

Veškeré naše zboží je skladem a okamžitě připraveno k expedici.

 

EXPRESNÍ DODÁNÍ

Objednávky potvrzené do 11:00 doručujeme zpravidla následující pracovní den.

 

ZÁRUKA NA ZBOŽÍ

12-24 měsíců (vždy uvedeno u každého zboží). To je doba, po kterou náš obchod ručí za zboží zakoupené v našem obchodě. Navíc s možností vrácení peněz do čtrnácti dnů od nákupu. 

 

 

Reklamační řád

 

Zákazník má právo zboží reklamovat ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží nového a 12 měsíců od převzetí zboží použitého (opticky poškozeného), tedy zboží bazarového.

 

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet v den přijetí zásilky na sklad. 
Výměnu zboží neprovádíme. Pokud si přejte vrátit peníze, učiníme tak v souladu s právními předpisy.

 

 

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ POŠKOZENÍ ZBOŽÍ PŘEPRAVCEM

Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce.

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.

Veškeré níže uvedené instrukce od nás po nahlášení škodní události rovněž obdržíte e-mailem.

 

Česká pošta

Oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty. S sebou vezměte kompletní zásilku, tak jak jste jí obdrželi, včetně obalového materiálu. Na poště Vám pracovníci pošty poradí a sepíší s Vámi zápis o škodě způsobené během přepravy. Reklamaci prosím vždy postupujte adresátovi, tedy Vám - v případě uznání reklamace Vám bude poštou uhrazena škoda. Po sepsání škodního zápisu má pošta zhruba 14 dní na rozhodnutí a vyjádření se k reklamaci přepravy. Výsledek Vám přijde poštou. Doporučujeme Vám rovněž vše nafotit. 

 

 

Odstoupení od kupní smlouvy

V případě, že nejste se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu ve 14ti denní lhůtě vrátit a my Vám vrátíme peníze.

 

VYŘÍZENÍ ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Vyřizujeme v nejkratší možné době, nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy. Rádi bychom Vás upozornili, že nejsme povinni vrátit peníze dříve, než nám bude zboží doručeno nebo prokázáno jeho odeslání. Peníze Vám vrátíme v souladu s právními předpisy. 

Novinky z našeho blogu

Jak ušetřit energii správným používáním lednice a mrazáku
25.05.2023
Jak ušetřit energii správným používáním lednice a mrazáku
Šetření a hledání úspor je v poslední době velmi populární koníček napříč celou populací. A dá se celkem s jistotou říct, že snaha identifikovat místa... číst celé
Jak správně čistit lednici a mrazák: Jak, kdy a čím?
25.05.2023
Jak správně čistit lednici a mrazák: Jak, kdy a čím?
Málokdo si to uvědomuje, ale lednice patří z hlediska hygienických rizik k těm nejkritičtějším místům v domácnosti, o komerčních stravovacích zařízení... číst celé
Vybíráte malou lednici nebo mrazák?
27.04.2023
Vybíráte malou lednici nebo mrazák?
Malá příruční lednička, nebo šikovný skladný mrazák se hodí vždycky. Do malého bytu, na chatu, do kanceláře, na dovolenou, nebo jako alternativa k vel... číst celé
Kdy a proč si pořídit malou lednici na nápoje
27.04.2023
Kdy a proč si pořídit malou lednici na nápoje
Přemýšleli jste někdy nad pořízením menší lednice na uchovávání a chlazení nápojů? Zdá se vám to být zbytečný luxus, bez kterého se zkrátka a dobře ob... číst celé
A co Vám garantujeme?
  • nejvýhodnější ceny na internetu
  • širokou nabídku zboží
  • 2 letou záruku i na rozbalené zboží
Kde nás najdete

SaleSmarts s.r.o.

IČO: 09517111

Číslo účtu: 3107230002/5500

Peklov 474 Hřebeč 27345

 

Kontakty
Logo
PanMrazek CZ
Martin
Martin
(Po-Pá, 8-16 hod.)
Copyright © 2015 – 2023 SaleSmarts s.r.o.